duminică, 25 octombrie 2009

BANCE

Putin dupa miezul noptii. Doi betivi se sprijineau unul de celalalt in incercarea de a inainta printr-un parc, aflat intamplator la iesirea din berarie. La un moment dat unul vede un caine lingandu-si igienic ouale.
-Ba, ce n-as da sa pot face si eu asta…
-Hac, eu zic sa-i dai un biscuite, cred ca te lasa si pe tine…


---------------

Un cuplu trecut de prima tinerete in vacanta in Pakistan. Intra ei intr-un mic magazin de sandale si vanzatorul le sare in fata cu super-oferta:
- Am pentru voi niste sandale speciale! Sigur o sa fiti interesati de ele! Cu ele in picioare se face sex salbatic, cum face marea camila a desertului!

Sotul simte ca nu are nevoie neaparata de ele, considerandu-se un maestru al sexului, asa ca il intreaba circumspect pe vanzator:
- Spune-mi si mie: cum ar putea niste sandale sa imi mareasca potenta?!

Pakistanezul, intrigant, ii da replica:
- De ce nu le incerci si vezi de unul singur?…

Tipul si spune ca nu are nimic de pierdut si hotaraste sa le incerce.

Imediat ce si le pune in picioare, privirea ii devine salbatica. Ceva ce sotia lui nu mai vazuse de multi ani – putere sexuala pura, dura, adevarata, salbatica. Cat ai clipi din ochi, tipul il ia pe pakistanez de gat, il arunca pe masa si incepe sa-i sfasie pantalonii. Pakistanezul disperat, cu ochii iesiti din orbite:

- LE-AI PUS INVERS!! LE-AI PUS INVERS!!!

Niciun comentariu: