luni, 30 martie 2009

O poezie pe care am gasit-o deunazi pe net,nu stiu cine este autorul,dar mi s-a parut interesanta:

Ce simplu mi-ar fi, daca nu te-as iubi,

altceva nu-i nimic si mereu ma complic

si ce simplu mi-ar fi, daca nu te-as iubi.

Daca m-as lua dupa pretexte,

daca-as trage unde e usor,

nici nu trebuia s-aud de TINE

si-mi era mai de folos sa mor.

M-am bagat de buna voie sluga,

dragostei morale ce ti-o port,

dar pricep ca mi-ar fi fost rentabil

sa privesc destinul ca pe-un sport.

Nu-i o simpla incapatanare,

pt. un ambitios pariu,

dar aleg o cale complicata,

tocmai din motivul ca sunt viu.

Eu detest relatia burgheza,

decorata circumstantial,

ma inchin la legile naturii

si salut iubirea ca scandal.

Mama ei de viata prefacuta,

tatal ei de soarta la mezat,

te iubesc in felul unui traznet,

te prefer asa cum s-a-ntmplat.

Greu imi e si greu iti e si tie

cu acest fel dea trai al meu,

totusi, vreau sa stii ca, din pacate,

dragostea e o dificultate,

fara care-ar fi cu mult mai greu."

Ce ziceti?

Un comentariu:

Exilul interior spunea...

ai un premiu again la mine pe blog,meriti!
felicitari!!